Skip to content

فروش در هایپر استار

hyperstar-logo
logo

مسیر تجارت مانا

شرکت مسیر تجارت مانا با عقد قرارداد فروش در هایپراستار آماده همکاری با تولیدکنندگان و تامین کنندگان جهت ورود، معرفی و  فروش محصولات در بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بین المللی هایپراستار می باشد.

طیف محصولات مجاز جهت فروش در هایپراستار وسیع بوده و به صورت طبقه بندی شده به این شرح می باشد:

  • مد و پوشاک
  • خوراکی و آشامیدنی
  • بهداشت و زیبایی
  • تجهیزات خودرو
  • خانه و آشپزخانه
  • محصولات بومی

مشاهده شعب هایپراستار

معرفی هایپراستار ایران

هایپراستار ایران (هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌های هایپراستار)

هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال 2009 اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد. در حال حاضر هایپراستار دارای 20 شعبه در سراسر ایران می باشد. د.ازده هایپرمارکت در استان های تهران، شیراز، اصفهان، کرج، یزد قم، ارومیه و هشت سوپرمارکت در استان تهران تا به امروز تاسیس شده است.

هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفات روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر میگیرد.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزانترین قیمت را ارائه داده است . با این قانون اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را خریداری کند که ارزانتر از هایپراستار باشد میتواند با مراجعه به فروشگاههای هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت نماید.